تحقیق عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات

تحقیق عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات تحقیق عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات

دسته : -پژوهش

فرمت فایل : word

حجم فایل : 17 KB

تعداد صفحات : 26

بازدیدها : 158

برچسبها : دانلود تحقیق پیشینه تحقیق

مبلغ : 9000 تومان

خرید این فایل

تحقیق عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات

آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات

چکیده :
تبلیغات ، بعد از ارتباطی استراتژی بازاریابی است . ارتباط عملی فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامی برقرار میشود که شخص اطلاعات درستی دریافت و تحلیل کند . بنابراین ارتباط باید به عنوان فرآیندی که دارای عوامل متعدد است نگریسته شود .
گام اول دربسط وگسترش یک استراتژی موثر بازاریابی ، تشخیص مخاطب هدف است . تشخیص وتحلیل مخاطب هدف عملی است چون مخاطب مورد نظر روی آمیخته ابزارهای تبلیغات زمان ارتباط ، پیام ارسالی و تعداد بیشماری از سایر عوامل دخیل در یک استراتژی تبلیغات تاثر میگذارد .
شرکت های زیادی نیاز به بسط و ایجاد استراتژی های تبلیغات را مورد توجه قرار داده اند . پاسخی که مدیریت از مخاطبان هدف خود در بازار میگیرد ، تعیین کننده اهداف برنامه تبلیغات خواهد بود .
...
آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات
1-    آگهی : آگهی بدون شک یکی از قابل رویت ترین اجزا برنامه تبلیغات است . در 1989 ، کل مبلغ صرف شده برای آگهی در ایالات متحده به بیش از 125 میلیارد دلار رسید . آگهی که با درصدی از فروش تعیین میشود ، با توجه به هر صنعت دارای تفاوت هایی با سایر آگهی های صنایع دیگر است . تهیه یک آگهی عملی فراتر از آماده سازی یک تبلیغ جالب وامید داشتن به جلب توجه مردم است . آگهی باید در درجه اول با اهداف تبلیغاتی سازمان ارتباطی مستقیم داشته باشد .
...

خرید و دانلود آنی فایل

به اشتراک بگذارید

Alternate Text

آیا سوال یا مشکلی دارید؟

از طریق این فرم با ما در تماس باشید